Kasiyerlik çok sıkıcı. Üniversitem daha bitmedi ve bu yaz çalışma planım var. Bir tek garsonluğu bulabildim. Sizce mantıklı mı?
Not:İnsanların yemekte ağzını silip buruşturdukları peçeteden tiksiniyorum yemek sofrasında bile görmemek için önüne bir şey koyarım
Not:İnsanların yemekte ağzını silip buruşturdukları peçeteden tiksiniyorum yemek sofrasında bile görmemek için önüne bir şey koyarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
garsonluk en zoru ayakların kopuyor resmen asgari ücret çalışma en güzel iş paketleme ya da muhasebe ya da guvenlik
Hakikaten en zoru ya. Ama kasiyerlik ya da pastanede pasta börek koymak da çok sıkıcı
kasiyerde çok zor börek vs iside hoş değil en iyisi ayakci olmadığım ni asgari iş
Ee ne o zaman? Emlakçıda aramalara bakmak ya da muhasebe desen onalr da sıkıcı
valla asgari düzeyde olmak iğrenç biseu bir erkek için kimse sevmiyoda evlenemiyoda
Kardeşim sen açıklamayı okumadın mı ben üniversite öğrencisiyim kızım
tamam işte kız olarak bı dönem yapılır zten ama istediğin ise başvur en kolayı saydım
Sağolasın abimm
sende saolasin kardesim
bir de bunun yemekten sonra kürdanla diş karıştıranları var. böğğğ yazarken kusacam layynnn. biz niye görüyoruz bunları. esnereken ağzını eşşek kadar açanlar da var
Iyy garsonlar nasıl dayanıyor ya
Not tan sonra garsonluk yapma derim
Çünkü onu sürekli göreceksin diğer işlerde zamanla alışırsın bence tercih senin tabi yine
Sevmediğin bı işi yapmak kat kat zor gelecektir sana.
Yalnızlıktaysa her şeyi seviyorum. Antalya’nın deniz kenarında bir yeri. Şimdi ise yurtta tıkılıyım.
Her işi yapmış bir kardeşin olarak fabrikayı tercih ediyordum.
Daha iyi duruyor. Ama onda hemen işe alınır mıyım? Bu ilanı bizim okulun Instagram itiraf sayfasında gördüm hemen kabul ettiler.
Hemen alınırsın fabrika da hatta koç şirketlerine denk gelirsen 9 bin başlangıç alıyorsun
Çüşş
Koç her işçiye mi en az 9 bin veriyo
Evet ama kadroya kalmak imkansız derecede sor tanıdık yoksa sözleşmeli gidiyorsun ben girdim 6 ay çalıştım uzatmadılar sözleşme ve kadroya kalamadim.
Antalya’da Koç holdinge bağlı iş ilanı yok🤧
Arçelik bosh fabrikasi yok mu
Ağa Koçtaş çalışanı 9k mı alıyor şimdi İnanmam
E sen ne iş yapıyosun şu an
Ünideyim , bir şey yaptığım yok naalesefv
Aman boş ver hangi bölüm
Bilgisayar programcılığı ama bölümü değişeceğini otopsi yardımcılığına geçeceğim Türkiye de işçi olmak kadar kötü bir şey yok hep kavga edip çıkıyorum haksızlığa gereksiz baskıya köleleştirmeye gelemiyorum.
Kava etme ya
Mecbur..
Birine hizmet etmek bana çok zor gelir ben yapmak istemem açıkçası
Evet hayatımda hiç hizmetçilik yapmadım Allah nasip etmedi evde bile annem işimi beğenmeme bahanesiyle kendi yapardı hizmeti.
Tezgahtarlıkta olabilir
😦 sıkıcı
Garsonluk daha mı eğlenceli
Şshsjdjg napıyım onlar geri dönüş yaptı
😂 😂 😂 Umarım seversin. Yorucudur ama başarırsın umarım
Tövbe yok ya garson olmak istemiyorum
Hangi şehirde
Antalya
Otellerde iş imkanı olabilir. Kat görevlisi falan
Notu okusun mu sen abim? Peçeteden tiksinen insan nasıl otele temizlik yapsın
Canım benim ne iş yapmak istersin. O yok bu yok. Kurye ol mesela
Hahahah
Sen çalışma devlet sana asgari ücret bağlasın😂
Abicim garsonluk için sormuşum soruyu. Bana gelmiş temizlik yapmaktan abhsediyosun. Sonra erkek şi olan kıryelikten bahsediyosun.
Garsonluk peçete temizlemem. Temizlikçilik yapamam, kuryelik erkek işi ne ister hanımefendi acaba. Ne uygun size
Garsonluğu ona rağmen düşünmüşüm ki sormuşum demi
Peki kardeşim ben yoruldum. Sana hayatında başarılar.
En zor iş ben yaptim siz yapmayin
fırında çalış
Hostes barista vs
Tesettürlüler için?
Hangi şehirleşin?
Antalya
Olur kapalı neden olmasın Home ofis çalış?
Ne olarak
Yaz bana
Pis bi şey söyleme
Saçmalama.
Niye öyle şeyler yazim
Hayır hostes falan dedin ya
Hostes nedir?
Başka mesleklere bak
Bulaşıkçı ol
Defol
Agla
Garson değil sen komi ol
Ben büyükelçi olacağım sense Kezban olarak kalacaksın 😅
Nairobi ye atan sana onlar iyi gelir yavrum
İlk defa duydum iyi tanıyorsun heralde. Neyse senin gibi kezbanla bildiğimiz yerler aynı olamaz zaten🙂
Şsksjjsjdj kudurdu nece konuştuğu da anlaşılmıyor
Lez misin
Evet
Şehir neresi