Bu olaydan dolayı disiplin yiyecekmişim Cezası Okul Değiştirmekmiş?

Arkadaşlar OKUYUN ÖNEMLİ LÜTFEN daha önce hiçbir suçum vs olmadı sicilim temiz hocalarımın çoğu beni sever fakat 1 ay önce bir olay yaşadım bugün okulda suç işleyenlerin hepsini çağırdılar yaptığımı yazdırıp imzalattılar kınama vs neyse de okul değiştirme nedir? sorum ise cezam ne olur zaten nakil aldırdım birinci sıradayım ama önüme biri geçer diye korkuyorum. aşşağıyada suçumu yazıyorum

(SORUM BİRAZ UZUN LÜTFEN OKUYUN) hocaya şaka yapalım dedik arkadaşla tahtanın arasına ufak bi kağıt sıkıştırdım ve dokunmatik algılamadı 10 dk sonra çıkardım hoca beni uyardı falan tamam hocam dedim dersimizi işledik sonraki gün bizi müdür yardımcısana söylemiş ve sınıftaki arkadaşlara falan sormuş neyse hoca bize sizden beklemiyordum falan dedi disiplin kurulu toplanacak, okul değiştirme suçu bu dedi hocanızdan özür dileyin dedi hocadan özür diledik 3 defa rehberlikçi bugün bana annenin haberi var mı dedi yok hocsm dedim bugün anlat dedi arkadaşlar disiplin felan yermiyim
Bu olaydan dolayı disiplin yiyecekmişim Cezası Okul Değiştirmekmiş?
Cevapla