Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Lise daha kalıcı çünkü genelde aynı ilde okumuş oluyorsun ama ümide farklı illerden gelen bir dostluk oluyor oku bitince genelde sosyal medyadan takipte kalan dostluklar oluyor benim gorusum
Cevap
4Cevap
Kesinlikle lise. en kalıcı ve dostlukların temelden atıldığı yer bence.
Yaş 41 ikisine de çok rahat dönüyorum yaşınız isterse 80 olsun yine dönersiniz. Bir defa okudum bitti diye bir şey yok
Üniversite
Uni tabiki
Üniversite
Liseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?