Liseye mi yoksa üniversiteye mi geri dönmek isterdiniz. Lisedeki mi yoksa üniversitede ki mi arkadaşlıklar daha kalıcı?

Liseliyim. Liseyi seviyorum. Arkadaşlarımı da öyle bu sene mezun olacağım. Üniversite için heyrcanlıyım ama bu lise ortamının bitmesini hiç istemiyorum. Kuzenim üniversite daha iyi ve üniversitedeki arkadaşlıklar daha kalıcı dedi doğru mu?
Lise daha güzeldi. Liseye geri dönmek isterdim.
Üniversite daha güzeldi. Üniversiteye dönmek isterdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Liseye mi yoksa üniversiteye mi geri dönmek isterdiniz. Lisedeki mi yoksa üniversitede ki mi arkadaşlıklar daha kalıcı?
Cevapla