Ne düşünüyor sunuz? Vazmigeceyim vazgecmesem bile nolacak ki sanki?

Kurslara katılıp tibbi sekreterlik sertifikası aldım ama iş görüşmem de bir sey cikmadi ben mi bu kadar şanssızım anlamıyorum benle aynı anda başvuru yapıp sertika alanlar hemen ilk haftasında iş buluyorlar. Onlar mi şanslı yoksa torpillerin ülkesinde yaşayanlardan torpillerden faydalananlardan mi? Sizce doğru mu bu? Torpil bu kadar gundemdeyse torpili olamayan kös kös oturmalı mi? Hayata mi kusmeeli.
Ne düşünüyor sunuz? Vazmigeceyim vazgecmesem bile nolacak ki sanki?
Cevapla