Hemşirelik öğrencisiyim. Stajlarimiz baslicak ve manuel bı tansiyon aleti almamız gerekiuor. Farklı fiyatlarda var ve fazla lüks biseye gerek olmadığını söylediler genelde ama ben yine de kararsız kaldım. 230 TL bu
Hemşirelik öğrencisi için hangi manuel tansiyon aleti daha iyi?
Ben de hemşirelik mezunuyum plusmed nimo falan işini görür. İyisi olsun dersen erka iyidir :)
1
19 Yorumla
Soran
+1 yıl
Endostall muadili Erkan'ın ama 365 e idi. Aslında onu mu alsam diye de düşündüm ama sadece staj zamanları kullanicaz hatta bazen hastaneninkini kullancaz gerek yok pahalı biseye dedi bazı arkadaşlar. Mezun olunca daha kaliteli bisiler alırsın dediler
Kardiyoloji servisinde plusmed çok vardı ya diğer servislerde de comfort ve plusmed karışıktı ama çoğunlukla plusmed vardı hatta uygulama dersinde tansiyonu da bize plusmed ve nimoyla ölçtürdüler
Steteskop orta aslinda kanka. Ne iyi ne kotu derim sana. Şöyle onemli olan o kolun ic yuzune bastirinca tik tik duyuluyormu? mesela nabzi yavas atan bradikardik birinin sesini bunla zor duyarsin ama 60 100 icindekini duyarsin rahat. Aslinda internetten alsan begenmezsen geri iade edersinki n11den al ama
Medikalde biraz daha pahalı ve iade yok diye biliyorum. Pazartesiye kadar elimde olması gerekiyor aslında kargo gelir mi ki hemen. Ve plusmed , endostel , galena ayrık olani nasıl trendyolda baya yorum okudum fiyat performans ürünü diye ama memnun olmayan her zaman vardır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben de hemşirelik mezunuyum plusmed nimo falan işini görür. İyisi olsun dersen erka iyidir :)
Endostall muadili Erkan'ın ama 365 e idi. Aslında onu mu alsam diye de düşündüm ama sadece staj zamanları kullanicaz hatta bazen hastaneninkini kullancaz gerek yok pahalı biseye dedi bazı arkadaşlar. Mezun olunca daha kaliteli bisiler alırsın dediler
Bide pompasi ve sayacın ayrı olması dezavantaj oluşturur mu
Yok hayır ayrı olması dezavantaj oluşturmuyor. Önemli olan manuel tansiyon aleti olması
Çok kararsız kaldım hangisini alacağıma dair 🤦
Trendyolda yorumları okurken bazı steteskoplar için ses duyulmuyor kulak acıtıyor falan yazıyorlar
Ben de nimo almıştım ve stetoskopu da çok iyi
Acura için pek öyle demiyorlar ama medikalde 200 olunca fiyat iyi gibi geldi bitişik olmasına rağmen.
Comfort nasıl marka peki? Çok sordum kusura bakmayın bikac gündür tansiyon aletinlerone taktim
Comfort da güzel
Sen olsan hangisini alirsin
Plusmed veya comfort alırdım
Kafamı daha çok karıştırmayım demi ya. Yakında medikal var bence de plusemed. Umarım pişman olmam
Plusmed kardiyoloji servisinde kullanıyorduk biz baya iyi yalnız
O kadar iyi ise doger markalara göre ondan alayim net. Fiyatı daha uygun olunca kalitesiz sanmıştım ben
Kardiyoloji servisinde plusmed çok vardı ya diğer servislerde de comfort ve plusmed karışıktı ama çoğunlukla plusmed vardı hatta uygulama dersinde tansiyonu da bize plusmed ve nimoyla ölçtürdüler
O zaman onu alicam diğerleri endostel ve galena falan da almışlar onlar hakkında bilgin var mi
Yok onları hiç duymadım bir de en yaygın omron var ama omronda manuel tansiyon aleti olup olmasını bilmiyorum
O baya pahalı ve manueli yok galiba. Bide snsin degdigin pulsemed değildi demi pulsmed. Çünkü farklı aletler ve pulsemed daha pahalı nxns
Plusmedi söyledim aynen
Peki çok teşekkür ederim 🙏
acuranin cengelli kola takilanini al. Cirtcirtli alma
Kanka kancalı senin dediğin ve pahalı yani , Acura iyi marka mi yani bitişik çünkü onun pompası ve sayacı
www.hepsiburada.com/acura-ac-303b-mekanik-tansiyon-aleti-pm-HBC000003T1I9
Bendeki bu kanka memnunum bende hemsirelik okuyorum 🤗 Basta olcemiyodum kimseninkini o tik tik sesini kendimde olctum yaptim
Bizde medikalde var bundan yani bitişik şeklinde tabi. Yani güzel diyorsan alayım da stetekobu ile ilgili güzel yorum yapan da var yapmayan da
Steteskop orta aslinda kanka. Ne iyi ne kotu derim sana. Şöyle onemli olan o kolun ic yuzune bastirinca tik tik duyuluyormu? mesela nabzi yavas atan bradikardik birinin sesini bunla zor duyarsin ama 60 100 icindekini duyarsin rahat. Aslinda internetten alsan begenmezsen geri iade edersinki n11den al ama
Medikalde biraz daha pahalı ve iade yok diye biliyorum. Pazartesiye kadar elimde olması gerekiyor aslında kargo gelir mi ki hemen. Ve plusmed , endostel , galena ayrık olani nasıl trendyolda baya yorum okudum fiyat performans ürünü diye ama memnun olmayan her zaman vardır
Plusmedde benimkisinin ayarinda aslinda dierlerini bilmiyorum. Plusmed alabilirsin stetestop onemli değil o kdr steteskopsuz ilerde tansiyon olcucen servislerde bu dedigimi unutma 😂Ibreden bile anlicaksin
Acuranin bitişik olanını alsam peki hata mı olur? Medikalde çünkü ayrık olanla aralarında 10 tl fark var sadece
En ucuzu hangisiyse onu al.
Ya iyi ölçüm yapmazsa