Arkadaşlar ben hiçbir sey bilmediğimi görüyorum iki yıllık üniversiteye kadar okudum ama ne yapacagım?

Tekrar birinci sınıfı okusam yeter nasıl gectigimi okulları bende bilmiyorum çaliştim ettim unuttum ya da kopyayla zaten meslek sahibi olamadım bi fabrikada çalişirim ama artık bir seyi ögrenme meragım geldi ilkokula gitsem keske tekrar nerde ama 😃 dalga gecmiyorum gercekten yaşım bide 25 bekarım nasıl hayata dair her seyi öğrenebilirim yemek yapmayı bilmiyorum neşeli pozitif değilim eve dair her seyi bilmiyorum alışverişi ben yapmadıgım için hiç siyaset içerikli bölüm okudum siyasete dair hiçbir seyi bilmiyorum unutmusum her seyi tarihe dair bir şeyi bilmiyorum coğrafya da öyle üniversite sınavına hazırlanırken bir yıl caliştim ygs yi bi 228 puan aldıgımı hatırlıyorum o kadar
Arkadaşlar ben hiçbir sey bilmediğimi görüyorum iki yıllık üniversiteye kadar okudum ama ne yapacagım?
Cevapla