

Evet, kesinlikle parası olan okur bu üniversite ve bölümlerini
Hayır, devlet üniversitelerinde daha uyguna okunabilir, şayet kazanabilirseniz
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Düşünsene baraj puan falan kalmadı. Bas parayı, al eline hukuk diplomasını. Sonra bir de torpil patlat, Al bir devlet kademesinde koltuk. Ömür boyu keyfine bak.
İşveren olsam baba parasıyla vakif universitelerinden mezum olup ta gelip iş isteyeni en baştan elerim.
Aile parasıyla parazit yaşam süren, sorumsuz tembel takımıyla hiç işim olmaz.
Cevap
14Cevap
Galiba evet ama zaten artık hiçbir şey değişmiyor çünkü herkes işsiz
Aynen o paralara bence güzel iş kurulup daha kolay hayata başlanır...:)
Bakkal dükkanı açar gibi üni açıyorlar sonuç ortada.
Herşeyi yok etmek için ellerinden geleni yapıyorlar
Şimdi üniverste okumanın bi anlamı kaldı mı ki önce onu tartışalm
Aynen çok haklısın valla...
Her şeyde olduğu gibi okullarda da parası olan geçiyor.
İstanbul'da üniversite nasıl okunacaksa her şey uççmmuşşş
Üniversite devletinde özelde olsa bir öhemi yokki. Oku oku atanama
Saçma sapan bölümler okuyacaksanız okumayın üniversite..
Maalesef ki her şey çok daha pahalı
Üniversite okumak artık hiç bir işe yaramıyor.
bu ülke de her şey zenginler için.
Özel okul zaten hep zengin işiydi
Parasi olan okur herkese burs çıkmıyor
artık herkes girmiyor mu?
talep olmazsa fiyatlar yarıya iner
kazandıktan sonra neden ozele gidelim
Siz de okumayın özelde bu kadar basit
Özel okuma sen de.
Yani paran yoksa özelde ne işin var...
Ne işiydi zaten😁
Aynen haklısın... :)
Artık bosuna okunuyor maalesef
B şıkkı
Evet gibi galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?