Güncellemeler
+1 yıl
Bi de ufak yeğenlerim var 8-9 yaşındalar onlara söz verdim ilk maaşla oyuncakçıya gitmeye
Çalışmak üretmek her zaman iyidir, yalnız bunları yaparken derslerini ihmal etmeyeceksin, okulunu zamanında bitirmelisin
Cevap
4Cevap
Git çalış kendini denemiş olursun tecrübe kazanırsın.
Bence içinde istek ve hazırda js varken dene en azından
Tecrübe edinmiş olursun yaşın ilerledikce bu durum sana daha zor gelir düşüncen doğru karar
Senin için artısı olur tabii ki, çalışma hayatını öğrenmiş olursun
Ihtiyacin yoksa bile gelecegin icin yatirim yaparsin kendine. Hayellerini gerceklesdirirsin. Zor olmayacaksa sizin icin çalişmak bence iyi birsey
Fazla para göz çıkarmaz
İyi yapmışsın
Çalış
Iyi olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?