İhtiyacım olmadığı halde çalışacağım, sizce iyi mi yapmış olurum?

Daha öğrenciyim ihtiyacım yok babam para veriyor hep ama 1-2 sene sonra tek yaşama gibi planlarım var ve mantıken hep birilerinden para alamam

Çalışmak öyle zor değil biliyorum ama biraz anksiyetem var bende güçlü olmalıyım hedeflerim var dedim yazıldım hafta sonu ilk defa çalışacağım

Bazen iç sesim gitme boş ver mecbur değilsin diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bi de ufak yeğenlerim var 8-9 yaşındalar onlara söz verdim ilk maaşla oyuncakçıya gitmeye
İhtiyacım olmadığı halde çalışacağım, sizce iyi mi yapmış olurum?
Cevapla