Okul hayatınız boyunca sınıfın en popüleri mi oldunuz yoksa en sessiz sakini mi?

Ben hep en sessiz sakini olmuştum. Hatta üniversite de adımı dahi bilenler pek yoktu 😂 Şöyle bir anım var hemen anlatayım. Bir gün arkadaşlarım bana doğum günü süprizi yapacaklar pasta falan almışlar. Çakmak almayı unutmuşlar neyse mumu yakacaklar çakmak yok tabi. Bizim sınıftan bir çocuğu görüp ondan çakmak istemişler falan. Çocukta kimin doğum günü diyince benim adımı söylemişler o kim falan diyip ha şu BMW’si olan kız mı demiş 😂😂 Arkadaşları bir gülme almış. Şöyle bir sorun var ki BMW benim değil 🤷‍♀️😂 Keşke gerçekten BMW’si olan kız olsaydım 😂🤷‍♀️ Neyse sözün kısası erkek olduğu için beni tanımayıp dikkatini sadece bindiğim araba çekmişti🤷‍♀️😂
Okul hayatınız boyunca sınıfın en popüleri mi oldunuz yoksa en sessiz sakini mi?
Cevapla