Üniversiteye hazırlık için kurs almaya sence lise 3 de mi yoksa son sınıfta mı başlanırsa daha verimli olur?

Kendi yaşadığınız deneyimdeki olumlu ve olumsuz noktaları da yazabilirsiniz. Mesela son sene başlayanda konuların yetişmemesi veya son 2 sene başlayanda artık derslerden bıkkınlık gelmesi... gibi.

#TersySoruyor
Üniversiteye hazırlık için kurs almaya sence lise 3 de mi yoksa son sınıfta mı başlanırsa daha verimli olur?
Üniversiteye hazırlık için kurs almaya sence lise 3 de mi yoksa son sınıfta mı başlanırsa daha verimli olur?
Cevapla