Kendimi çok bilgisiz ve sığ görüyorum. Ama ne yapmaliyim nereden başlayacağım bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz?

Universite öğrencisiyim. Ne kendi mesleğime dair bir bilgi birikimine sahibim ne baska bir konuda.
Hiçbir konuda tartışacak, fikrimin arkasında duracak kadar bir bilgim yok.
Bunların farkındayım ama sanki hicbir sey yapmıyormuşum gibi de geliyor.
Kendimi çok bilgisiz ve sığ görüyorum. Ama ne yapmaliyim nereden başlayacağım bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Cevapla