Boyum gerçekten çok kısa. Ne yapıcam hiç bilmiyorum, kendimi çok kötü hissediyorum :''( ?

Hem gerçek hayatta hem iş hayatında olumsuz sonuçlar doğuruyor. Staj yaparken biraz zorlanıyorum açıkçası , boyum çoğu yere yetişemiyor. Hatta birkaç insafsız yüzünden dalgaya dahi alındım. Hemşirelik bölümünde okuyorum. Bölümümü bırakmak istediğim zamanlar bile oldu...
Düşüncelerinizi alabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yazmayı unuttum. Boyum 1.52 :'(
Boyum gerçekten çok kısa. Ne yapıcam hiç bilmiyorum, kendimi çok kötü hissediyorum :''( ?
Cevapla