Arkadaşlar fabrika da çalışan Yeni işe giren biri ne kadar maaş alır?

Yeni işe giren biri birkaç ay yani. 6500 aldığını diyor arkadaşım sevgilisinin de ondan sordum, biraz abartmasi bar da ondan.
Güncellemeler
+1 yıl
var mı fikri olan. Arkadaşlar sevgilisi fabrika da çalışıyor diye sürekli diyo ticari zekası yüksek coin işleri ile uğraşıyor diye. Biri ne iş yapıyor dese kız spor salonu vardı devretti tarzında şeyler diyo , o doğru mu bilmiyorum hep var diyor şu salonu. Kendi de salonda tanıştı bu oğlanla jsjsns
Güncellemeler
+1 yıl
Yazın
Arkadaşlar fabrika da çalışan Yeni işe giren biri ne kadar maaş alır?
Cevapla