Gerçekten kafayı yemek üzereyim nereyi tercih etmeliyim bilmiyorum sonuçlarım çok iyi büyük ihtimal çok iyi bir derece yapacağım şuanki sonuçlara göre hangi üniversite sizce
Hangi bölümü okursak işsisiz bununla ilgili yorum yapan olursa sileceğim.
Hangi bölümü okursak işsisiz bununla ilgili yorum yapan olursa sileceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Neonazizm Fakültesi-Adolf Hitler Dili ve Edebiyatı-2. Dünya Savaşı'nda toksiklik ve trollük anabilim dalı
hacettepe gazi veya ODTÜ lu olmadigin surece is imkanin zor
Tarihten devam etmeyeceğim ama hayalim gerçekleşmezse tarihe döneceğim hedefim subaylık ama tarihi de seviyorum subaylık olmazsa Tarihten ilerleyeceğim
Sizce ege dokuz eylül falan olur mu tarih için
olur tabi ama is imkanlari uniye gore cok degisiyor ama umarim subay olursun
İyi araştırarak seç ama İstanbul'u iyi araştır
Fakülte mi? 😄
Bu ülkede okusanda bir şey olamazsın
Harran üniversitesi