Staj yapıyorum, patronlarım yüzünden de başarısız bir avukat olacağımı düşünüyorum. Ne yapacağım?

arkadaşlar bir hukuk bürosunda stajyerim ve iş yoğunluğum az. Bununla birlikte patronum 2 kadın avukat. Yazdığım dilekçeleri genellikle begenmiyorlar ve ben de kötü yorum aldıkça moral olarak düşüyorum daha da verimsiz çalışıyorum. Çok mutsuzum ne yapacağımı bilmiyorum

Staj yapıyorum, patronlarım yüzünden de başarısız bir avukat olacağımı düşünüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla