
Benim sülalem çevrem geniş 471 kişi içinden 1 tane atanan olmadı! Farklı farklı pozisyonlara başvuru yapıldı kimse aranamadı. Herkes torpil var diyor kura da mı torpille yapıldı!

Belediye çalışanları, bu şekilde kura ile atanan sürekli işçiler, bekçiler, katipler %95 torpilli. Sözde mülakat ve sözde kura ile atanıyorlar ama kimin atanacağı önceden belli. Merkezi sınav ile atananlardan daha çok maaş alıyor olmaları da ayrı konu.
Torpilsiz belediyeye 3 aylık çalışan almıyorlar hangi devirde yaşıyosun. Adamlar bari 3 aylık zaten. Bari Torpilsiz alalım da belki bize oy vermemiş biriyse yahu torpil yapıyor akp diyorlar ama bak nasıl girdim işe deyip bize oy verir diye bile düşünme yok. Bizden olmayan ölsün düşüncesindeler. Daha net şeylerde anlatırım da neyse...
Ben kardeşim komşulardan 6 kişi sonra kuzenlerim toplam 30-40 kişi başvuru yaptık bırak onları bizim ilçeden kimseye çıkmamış!
Cevap
10Cevap
Bizim akrabalar full başvuru yaptı 1 tane de atandım diyen olmadı.
Bence torpil. TÜGVA, gençlik kolları vs vs. gibi yerlerin amaçları buyken, onlar duruyorken bizim gibilerini niye seçsinler. %80-90'ı kesin torpillidir.
Az kaldı çok az kaldı bu kirli düzen değişecek.
Amcası, dayısı, abisi olanın değil hakkı olanın kazandığı günler çok yakın inşallah.
Yalan bu kadar işsiz var inanmıyorum hiç birine yok bu kadar alım yaptık şu kadar kadro doldurduk hepsi yalan
Ankara’da dayın yoktur mamudo kurban niye doğdun şarkısı var bilir misin? Durum bu
Sık dişini 2023'e bir şey kalmadı. Bademler gidiyor!!!
Benden duymuş olma ama full torpil! Torpillilerden sıra gelenleri yedeklere ve ya asile alıyorlar. 2 farklı yerden maas alan mv yeğeni asil olarak cıktı! Zaten 2 işi vardı 3 oldu batsın böyle ülke...
KPS Sorgusu Sırasında Hata Oluştu: Object reference not set to an instance of an object
Hayır Olmadı Tabikide
Yine suriyelileri almışlar mı?
Akrabası yoktur belki
Var 3-5 kişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?