Belki bir gün sizlerden birinin çocuğunun öğretmeni olurum :D
Lise öğrencilerine öğretmenlik yapabilmek için ne yapmalıyım?
Belki bir gün sizlerden birinin çocuğunun öğretmeni olurum :D
Üniversite hazırlık sınavına girip ardından 4 yıl okuyup o da bitince kpss ye girip 80 - 85 puan alırsan mesleğini yapabilirsin bu arada ben öğretmenim. Sorun olursa yanıtlayabilirim.
Felsefe ya da biyoloji okuyup formasyon almayi düşünüyorum, formasyon zor mu?
Felsefenin ataması hiç yok biyolojinin de aynı zamanda. Formasyona gelirsek 6 aylık bir süreç. Ama cumartesi pazar dahil gitmek zorunda kalıyorsun bazen. Zorlu bir süreç.
Ataması olan bölümler hangileri?
Müzik, resim, edebiyat tarih zorlu biraz ben de edebiyat öğretmeniyim ve Kpss si çok zor tavsiye etmiyorum.
Yani matematik falan mı
Evet Türkçe müzik öğretmenliği İngilizce öğretmenliği okul öncesi öğretmeni bunlar iş bakımından çok iyi. 🪁
Cevap
6Cevap
Bütün öğretmenlikler zor vari çocuklarım sevdiği bir bölümün ogretmeni olBedenci ol😬 Ama maddiat da istiyorsan mat oku ozel dersi bol bir bölüm o bile yeter
önce kendinin yapabileceği bölümü seçmek için karar vereceksin atamalar lise için zor diğerlerine göre bilgin olsun yaparım dersen neden olmasın
yapabileceğim bölüm derken
edebiyat, tarih, felsefe gibi mi?
önce bölümüne karar vermen gerekiyor tabi ki..
eğitim fakültesine gireceksin tabi önce kendine uygun olan branşı bulup kazanman lazım
Eğitim fakültesi nedir?
Yani biraz açar mısın cehaletimi mazur gör :D
edebiyat öğretmenliği türkçe öğretmenliği zart zurt öğretmenliği gibi alanların bulduğu fakülte işte
haaa sen binanın adını dedin tamam tamam sjsjsssj
Lisede görülen derslerin bölümlerini okuman lazım 💁🏻♀️
hmm peki liseye atanacağım ne malum
Tercihlerini liselere yaparsın nasıl fikir?
Atama listesi okul olarak mı açılıyor?
ben sandım ki şehir olarak açılıyor
Önce bi eğitim fakültesi kazanman lazım sonrası için branşın birinde iyi olman lazım örneğin matematik, kimya, fizik, felsefe vb
Off felsefe en sevdiğim alan
düşünsene felsefe öğretmeniyim ve liseli ergenlerden oluşan koca bir sınıfa felsefe dersi veriyorum
Mutluluk = bu hayal anhvjufroepğdfg
Başarılar o zaman 💁🏼♀️
brans derslerinde bir bölüm seçerek olursun analamdım sen şu anda ne öğrencisisin
Lise ogretmeniyim pismanlik duyarsin cunku insani deli ediyorlar saygisizlik hat safhada
Liselilere uğraşmak daha zor olur bence
maximum ne yapabilirler ki? :D
Eğer ilgi çekici bir ders olursa dinlerler diye düşünüyorum
Ben de bir zamanlar liseliydim ve ne istediklerini biliyorum
40 dakika popon çakıp ders dinlemek öyle kolay şey değil
liseli öğrenci fantezisi uu
ne alakası var kardeşim?
liselileri seviyorum
her şeye kızgın oluşlarını, özgürlük arayışlarını
Ruhlarındaki o ışık sönmeden önce, tüm dünyayı değiştirebileceklerini sanmalarını seviyorum
ben sevmiyorum sonra ne olduğunu anlayınca tamamen sönüyor o ışık çünkü. sistemi değiştiremeyeceğini anlayıp içine doğru o çöküşü...
İşte onun için liselilere öğretmen olmak istiyorum ben.
Dünyayı değiştiremezler, kendilerini değiştirebilirler.
Öğretmen olma lazim
Ohaaaaaa...
Abi nasıl bildin yaa?
Bu zeka ağırlık yapmıyor mu?
Biraz da benimle paylaş
Mesaj atarmisn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?