Arkadaşlar pişman oldum şu an kötü mü ettim acaba? İstanbul'da hemşire olan var mı?

Arkadaşlar küçük bi şehirde yaşıyorum ailemle sosyallik çok az yapılacaklar kpss tercih yaptım Hemşirelik için. İstanbul çok kalabalık çok pahalı çok yorucu diye hep sonlara yazdım. Yaşadığım yer geldi kira derdi yok az insan yorucu değil ama sosyallik çok az. Ama sonra pişman oldum. İstanbula gitmediğim için sosyallik açısından. Sizce kötü mü yapmışım:(((
Arkadaşlar pişman oldum şu an kötü mü ettim acaba? İstanbul'da hemşire olan var mı?
Cevapla