

Evet neden gitmeyeyim eşim nereye ben oraya
Hayır ben yapamazdım köyde, zor yani
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Hayalim memur olmak inşallah tayinim ya ilçeye , kasabaya, ya da bir köye çıkar seve seve giderim
Daha iyi temiz hava
Daha çok tasarruf edersin
Emekliliğindede o köyde kasabada ya da ilçede ev alırsın oturursun bir ömür
Büyük şehirler ya da şehirler hoş değil az nüfuslu sıcak insanların oldukları yerler daha hoş
Hayır gitmem köy hayatını sevmiyorum piknik bile sevmem. Karıncalar arılar vs oluyor rahat edemem. Ama öyle bi durumda mecbur istemeyerek te olsa gidicez. İnşallah olmaz
Hadi ya...:)
Cevap
4Cevap
Giderim tabi ki, onunla bir ömür beraber olmak için evlendim sonuçta. 'Sen git ben burada kalacağım.' mı diyeceğim yani çok saçma.
Süper...:)
Ben onla her yere giderdim de boşa ne anlar fedakarlıkdan ne anlar aşktan
Hadi yaaa anlamıo mu?
Evlenmeyi düşünmediğim için sevgilimle giderdim heralde.
Harika...
İstanbul dışına çıkmam. İstanbul'un köyleri olabilir belki 😀
Ama oda küçük bir ihtimal tayin bu...:)
Köy mü kaldı köyler şehirden bile daha şehir yeşilliği haric
Eşim olduysa artık onunla her yere gidilir :D
Aynen bende...:)
Giderim köy yaşamını seviyorum
Harika...:)
En büyük hayallerimden biri
Umarım bir gün gerçekleşir...:)
Ayrı yaşanılmaz tabiki
Evet kesinlikle evlilik böyle bir şey bazen fedakarlıkta ister...
Aynen...:)
Allah korusun öyle bir şey yaşamak...
Eşimse tabikide adamı yalnız mı göndereceğim
Evet bende giderim neden olmasın ki...:)
Giderim kalacak yer varsa
Tabi ki tayin ile gidiyor sonuçta...:)
Bazı yerlerde yer sıkıntısı oluyor. Lojman var dense de kalınacak kıvamda olmuyor o açıdan söyledim. Köy hayatı güzel. Ablam atandığında yanına kalmaya giderdim kapıdan çıkıyorsun tertemiz hava mis gibi 😇
Giderim tabiki. Lafı bile olmaz
Bence de...
Hangi köy?
Valla artık neresi olursa sen ücra bir köy ya da turistik bir köy...:)
Hayır gitmem
Neden peki yapamaz mısın orada?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?