Güncellemeler
+1 yıl
...
Merhaba, biliyorsunuz Türkiye'de sürekli bir şeyler değişiyor yani siz başvuracağınız sırada belki yaş sınırını uzatırlar veya tamamen kaldırabilirler. Çünkü böyle şeyler Türkiye'de sürekli değişebiliyor. O yüzden umudunuzu hiçbir şekilde kaybetmeden takipte kalmanızı tavsiye ediyorum. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
3Cevap
Şartlar değişmez bebeğem 😏 genç insanlar dururken kimse ihtiyarları almaz 😏
27 yaşını gecmemesi lazım demi? 27 olsam almazlar mi 😔
27 den gün almamasını yoksa 28 den gün almaması mi , buna bakmak lazım bebeğem 😏
27 yaşı doldurunca son diye biliyorum ben.
Yani 27 yaşında olamam mı 😔
olamayabilirsin
😔😔
O zaman okuma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?