27 yaşında olduğum için astsubay olamıyorum. Yüksek lisans yapsam yetişir miyim?

27 yaşında lisans son sınıf öğrencisiyim. Astsubay olmak istiyordum ki yaşımdan dolayı olamıyorum. Yüksek Lisans yapsam yetişir miyim? Bunun içinde 32 yaşında olmamam gerekiyor. 🙁
Güncellemeler
+1 yıl
...
27 yaşında olduğum için astsubay olamıyorum. Yüksek lisans yapsam yetişir miyim?
Cevapla