27 yaşında lisans son sınıf öğrencisiyim. Astsubay olmak istiyordum ki yaşımdan dolayı olamıyorum. Yüksek Lisans yapsam yetişir miyim? Bunun içinde 32 yaşında olmamam gerekiyor. 🙁
Güncellemeler
+1 yıl
...
27 yaşında olduğum için astsubay olamıyorum. Yüksek lisans yapsam yetişir miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet olabilirsin 2 yıl lisans üstü ile bende sözleşmeli istiyorum bol şanslar
Tezsiz yap özelden 1 yılda bitirirsin
Özele o kadar para vermek enayilik değil mi
Enayilik mi değil mi bilmem işini hızlandırır.
Evet yaş şartı bar maalesef
Yüksek lisans yapmayı düşünüyorum ama yetişir miyim bilmiyorum
Yetişmez
Emin misin yaa
Daha Aralık da 27 oldum
Bayanlarda ön lisans yeterli değilmi
Yeterliydi 3-4 yıl önce
Yüksek lisans 2 yıl sürüyor olabilirsin.
Mezun belgesi olmadan alese girebiliyormuşuz bu doğru mu
Girebilirsin.
Eee kazanırsam ya belgem yok ne olacak
Kayıt yaptıramazsın. Ales puanı 5 yıl geçerli zaten.
Ooo teşekkür ederim şimdiden çok mutlu oldum ya. İnşallah astsubay olabilirim
Güzel meslek. Hele birde sınıfın personel olursa kebap.
Nasıl yani kebap 😅
Sürekli masa başı evrak işi.
Evet tanıdığım bir erkek de öyle. Zaten benim o mesleği seçme amacım hiç evlenmemek için yani. Normalde öğretmenlik okuyorum da 😅
olabilirsin
Bazıları olamazsın diyor ama :(
Başka meslek seç
subay olman şart mı
Polis ol
Boyum 1.60 😂
Yetişmez
Cidden mi
Profilinde neden yaş 18-24 yazıyor 😄
5 senen varmis daha
Yetişir miyim ki
Yetisirsin
İnşallah vallahi çok istediğim bir meslek
Insallah olursun kuzum Allah nasip etsin mutlu etsin
Amin sağ ol
Yetişemezsin