Haber Sosyal medyada yer alan bir videoda, bir öğrencinin sınıfa giren öğretmeninin başına poşet geçirdiği anlar yer aldı. "Dersinden kaldığım öğretmeni paket ediyorum açıklamasıyla yayınlanan paylaşım sosyal medyada büyük tepki çekti. Günümüzde eğitime ve öğretmene yeterince değer veriliyor mu?
Öğrenci, sınıfa giren öğretmeninin başına poşet geçirdi! Günümüzde eğitime ve öğretmene yeterince değer veriliyor mu?
Daha yeni yeni öğretmenliği tecrübe ediyorum. Umarım böyle birine denk gelmem. Şimdilik bazen laubali geliyorlar ama genel olarak öğrencilerimle bir problemim yok. Yani öğretmen bırakmaz, öğrenci çalışmıyordur. Çalışıp da kalıyorsa (yeteneği yoksa) neyse de görüyorum yani çalışmıyorlar. Bugün sınav yaptık. Tarih dersi sınavını edebiyat dersinde yaptık. 50 sayfayı okuyamamışlar. Hadi matematik gibi bir ders olsa formülleri olur. Zorluk yaşarlar ama tarih, edebiyat gibi dersler okuyup anlaşılan dersler.
Ya nutkum tutuldu bu hale mi geldik artık? Bu ne terbiyesizlik😡 Bu öğretmene yapılan saygısızlıktan dolayı ben utandım anne olarak. Bu görüntü çocuğuna iyi bir rehber olamamış anne babadan kaynaklı bir görüntü. Çocukluk hatta bebeklikten gelen duygusal eksikliklerin belki de görülen şiddetin doğurduğu sonuç budur! Allah hidayet versin başka diyecek bir şey bulamadım.
Bundan yaklaşık 4 ya da 5 sene önce lisede ki hocamı ziyarete gittiğimde daha çarpım tablosunu bilmeyen olduğunu söylemişti. Şaka gibi çarpım tablosu. İşte bunun gibi eğitim yoksunu olanlar öyle böyle sınıfı geçiyor. Daha çok söylenecek varda...
Bunları Görmemiz Normal Maalesef Oğlanı rahat Serbest bırakılmış bir şey diyen olmazsa böyle itin teki çıkar Yeri geldiğinde Hatasında Adam edecen şiddete karşıyım Hiçbir canlıya uygulanmaz ama şeref (sizlik yapan biri hastanelik olana kadar dövecen böyleleri Ulan orada olmak var ki senin o kollari Kesip koparmak gerek Utanmaz hiç saygı da yok
Lisedeki öğrencilerimiz okuma yazma bilmiyor. Şaka yapmıyorum cidden okuyup yazamıyorlar. Bir de üstüne işleri güçleri bu tarz eylemler. Okullarımız eğitim kurumu değil bakım evine döndü. Sadece 8-16 saatleri arası çocukları gözetleyip, herhangi bi olaya karışmasınlar diye okulda tutuyoruz... Onlar da boş beleş işler yapıyorlar... Üzücü ama gerçek...
"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir." Eskiden öğrenciler babam annem duyarsa diyerek korkar saygısızlık yapamazlardı. Günümüzde ebeveyn olmayı çocuğu kendi haline bırakmak sanan ailelerin bir ürünüdür bu saygısız eğitimsiz çocuklar. Her eğitim ailede başlar ve her çocuk ailenin yansımasıdır.
İktidarın en büyük yaptığı hata gelecek için oy potansiyeli taşıdıkları için onlara çok şımarttı ve bu gün bu noktaya gelmelerine ön ayak oldu burada utanması gereken ne öğrenci ne öğretmen veliler ve Devlet utanmalı sınıfta bırakma ve dayak geri gelmeli
Çok terbiyesizce bir davranış ve asla kabul edilebilir bir durum değil.. Gerekenin yapılmasını umarım.. Çünkü hata yapan kim olursa olsun cezasız kaldığı takdirde dozunu arttırıp devamını getiriyorlar.. Keyifli akşamlar..
Sosyal medyadaki öğretmen düşmanı kişilerin , çocukları değillerse ne olayım. Okumuş doktora öğretmene kimseye saygı sok kabadayılığa var sadece birde köle gibi birilerinin önünde eğilip etek öptürenlere.
Yuh artık ya her geçen gün okulda yaşanan tatsız olaylar artiyor. Aile terbiyesi yok, kendini eğitmek yok, utanmak yok. Küçük bir insan da değil bu akıl edebilecek yaşta bir ergen. O öğretmenin tepkisini de merak ettim açıkçası, ben öğretmen olsaydım asla sakin kalamazdim. Resmen vasifsiz, kendine ve memlekete faydası olmayan bir tip şu çocuk.
Terbiyesiz. Gerçekten ne öğretmenleri anlıyorum nede öğrencileri artık. Öğretmenlerin de çocukları dövme vakaları arttı, öğrencilerin de dengesizlikleri.
Türkiye’deki öğrencilere bir şey oluyor zaten son zamanlarda geçen de bir tanesi uğraşmış baya öğretmen de bir değişik ya iyice kendiliğinden çıkıyor ülke
Öğrencilerin saygısızca davranışları artmaya başladı. Hem tiktok da beğeni kazanım uğruna çaba sarf eden öğrenciler hemde müdürler tarafından disiplinsizce yönetilen okul yüzünden.
Eğitim bitik vaziyette ondan sonra öğretmendende öğrencidende bir halt olmaz. Benim kafamdaki eğitim sistemini uygulayacaksınki o zaman gör zehir gibi bir aktivasyon olur. Dünyada 1 numara olur
Öğretmen mesleğini ayaklar altına aldılar. Eskiden öğretmene bir saygı vardı. Bu olaydan sonra öğretmene soruşturma açarlarsa şaşırmam. Laçkalaşmış sistemin laçkalaşmış çocukları…
Rica ederim önemli değil bunu yapan bir saygısız ve aile terbiyesi almamış bir öğrenci bende zamanında öğrenci oldum ama bir kez bile hiç bir öğretmenime karşı çıkıp bağırmadım
Alakası yok, bu gericiliktir neden bir başarı örneğini değilde bu serseriliği çekiyor bunu çözmek lazım. Baskıcılıkla sorunları ancak öteleyip daha büyük dalgalar halinde topluma geri yanısıtırsınız
@DreamGhosters bende öğrenci oldum bir güne kadar hiç bir öğretmenime bağırmadım ve kızmadım yeri geldi öğretmenlerim bana bazen kızıyordu hiç cevap bile vermiyordum başım önüme eğik susuyordum susmayı tercih ediyordum
Yetkili kurum tarafından yapılan araştırmada o kişinin öğretmen olmadığı ve sınıf arkadaşı olduğu açıklandı. Yine de o video içeriğinde öğretmen kelimesi geçtiği için bunu yapanların terbiyesizlik sınırlarını aştığı da bir gerçek.
Öğretmenlere destek verilmeli. Sorunlu çocukla olan iletişim konusunda uzlaşma sağlanması gerekir. Bu bir anda yapmaz daha ne terbiyesizlikler yaptı bilinmiyor. Kural ya da disiplin yoluyla daha ilk baştan önüne geçilmeli böyle davranışların.
olacağı buydu ne olacak bu kadar şımarık bir nesil yetişirse öğretmene saygı kalmadı anne baba arkasında sistemde basında buna yol açtı ben olsam bu çocuğun eğitim hayatını bitiririm
Günümüz insanları asileşti bizim böyle olmamıza neden olan hatta giydigimiz kıyafetten tut davranışlarınıza kadar bizi yani toplumu yönlendiren bağzı güçler var
Osmanlı tokatıni bilmeyen bir nesilden bahsediyoruz😄 biz gömlegimizin iki dugmesini acamazdik saygıdan Ailesinin terbiye veremedigini kimse egitemez örnek işte
Eğitim okulda değil ailede başlar. Bu nesil buyuyup anne baba olacak birde. Bunların çocukları aynı kendileri gibi olur. Sinirlerine hakim olamayıp dövse öğretmeni görevden alırlar.
Yeni nesil ve z kuşağı diye tabir edilen omurgasızların genelini gösteren bir olay, şaşırmadım. Öyle ya da böyle bi şekilde böyle yetişiyor ya da yetiştiriliyorlar.
Öğretmenler en ufak hata yapsa öğrencilere kızsa hemen okuldan atılıyor. Bu öğrenci saygısız buda atılsın ozaman
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eğitim yerlerde. Ben de öğretmenim. Çocuklar derste birbirine hareket çekiyor içeride öğretmen var mı yok mu umurları değil. Kızdığımızda da biz suçluyuz velileri de bize kızıyor. O yüzden elimizden bir şey gelmiyor bazen..
Bu saygısızlıkla, terbiyesizlikle nereye gidicez daha? Durum vahim, kötü gençlik yetişiyor...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saygısız ergenler. Devir nereye gidiyor bilmiyorum yeni nesil o kadar şuursuz ki.. bizim aklımız çıkardı lisede hocalardan. şimdikiler ne korku biliyor ne saygı
Çok doğru bunu yapan bir saygısız ve aile terbiyesi almamış bir öğrenci bende zamanında öğrenci oldum ama bir kez bile hiç bir öğretmenime karşı çıkıp bağırmadım ve kızmadım
Okul bence herşeyden önce insanlığı, insan olmayı öğrendiğimiz yerdi; şimdi hicbisey kalmadı. Okuldan ve askerden dayağı kaldiranlar utansın. Belki kizacaksiniz ama gerçekten çok işe yariyordu.🧐
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Öğrenci, sınıfa giren öğretmeninin başına poşet geçirdi! Günümüzde eğitime ve öğretmene yeterince değer veriliyor mu?