Boyumdan dolayı hiçbir mesleğe atanamıyorum, ne olacak böyle?

Merhaba ben siyaset bilimi kamu yönetimi mezunuyum. Mezun olalı 3 sene oldu. Bütun arkadaşlarım ya polis oldu ya asker. Ben işsizim onlar kpss den 65 70 alıp iş sahibi oluyor. Ben en kötü 85 almak zorundayım. Çünkü boy yetmiyor 163 boy var ondada almıyorlar. Boyu kısa olanlara pozitif ayrımcılık sağlanamazmı valla bıktım yeter ya?
Boyumdan dolayı hiçbir mesleğe atanamıyorum, ne olacak böyle?
Cevapla