Zengini daha çok zengin edip milyonlar kazandırırken asıl emeği harcayanların karşılığını alamaması sizi de yiyip bitiriyor mu?

Olay maaş miktarı değil arkadaşlar. Dünyada emek harcayan kesimin ezildiği durum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kazandığım para veya çalıştığım işle alakalı bir sorunum yok. Hatta Türkiye ortalamasına göre yüksekte bir maaş alıyorum. Benim bahsettiğim şey kendimle alakalı bir şey değil. Lütfen cahil cahil konuşup ortamın IQsunu düşürmeyin
Zengini daha çok zengin edip milyonlar kazandırırken asıl emeği harcayanların karşılığını alamaması sizi de yiyip bitiriyor mu?
Cevapla