Lisede yaptın bunu defalarca kez ilk kez iki sene önce filan yapmıştım işte bilmem heyecanlıydı ama daha sonra alıştım mesela şu anda gayet iyi bir şekilde yapıyorum bitiriyorum yarım saat hatta 1 saate kadar tahtada kaldığım oluyor yani yapmak için kaydı yapıyorum yani mütevazi olmak istemiyorum
Unutamam o ilk heyecanı ya :) Üniversite birinci sınıfta yapmıştım ben iletişim etikleriyle ilgiliydi. Röportaj bile yapmıştık bir ajansla... Tebrikler, çok sevindim senin adına! Daha güzel sunumların da olur inşallah... 😍
En sevdiğimdi bayılırdım sunum hazırlqmayq sılayt gösterisi için en iyi çalışmaları oluşturmaya slayt geçişlerini bile saatlerce uğraşarak yapardım. Anlatması ise o kadar zevkliydi