19 yaşındayım üniversite 2 deyim yakında mezun olucam ama gelecek kaygısı yaşıyorum kendime yol çizemiyorum?

Yani mezun olunca iş bulamazsam ne yapıcam bilmiyorum dikey geçişle havacılık yönetimine mi geçsem diye düşünüyorum sizce ne yapayım ben.
19 yaşındayım üniversite 2 deyim yakında mezun olucam ama gelecek kaygısı yaşıyorum kendime yol çizemiyorum?
Cevapla