Bir öğretmenin öğrencisine öpüyorum canım görüşürüz demesinde yanlış bir şey var mıdır?

Bence yoktur ama siz ne diyorsunux
Bir öğretmenin öğrencisine öpüyorum canım görüşürüz demesinde yanlış bir şey var mıdır?
Cevapla