Lisedeyken hep üniversitede aşırı sosyal olacağımı arkadaşlarımla gezip tozacağımı gençlik yıllarımı eğlenerek geçireceğimi düşünürdüm. Öyle olmadı tabiki :) ilk sene biraz öyle geçiyor sonrası ise çok farklı. Lisansım bitti, şimdi yükseklisansım bitiyor ve kampüsümde doktoraya girebilmek için geçen sınava girdim ve lisans dahil hepsinde aynı üniversitede okudum. Üniversite hayatını yaşamadığımı anladığım an sınava gireceğim binayı daha önce hiç görmemiş olduğumu farketmemdi :) yıllarca hiç kampüste bile gezmemişim. Sana önerim derslerine ilk senede dahil çalış ve hayatını yaşamayı ihmal etme.
Hocaya iftira atanı mı ararsın, ders notu diye elaleme salça olup yalanan mı ararsın yurtlar tarikatci idi bunu mu ararsın dost dediğimiz insanlar saçma sapan davranışları ile elalemin kızına salça olanı mı ararsın bulunduğum yurtta soyulmadigimiz kaldı birde beni delirttilrr iyice adamin kafasına piknik tüpü fırlattım en saçma olanı okumaya gittik dizide oynadık