Eski iş yerimin yemeksepeti yorumlarına bakıyorum. Sizce psikopat mıyım?

İşten çıkalı aylar oldu arada bi eski iş yerimin yemek sepeti yorumlarına bakıyorum ben calisirken yorumlar puanlar falan iyiydi. kötü yorum gelmis mi puan ortalaması kac falan diye psikopat miyim sizce neden yapıyorum bunu?
Eski iş yerimin yemeksepeti yorumlarına bakıyorum. Sizce psikopat mıyım?
Cevapla