Üniversitede bana haksız yere bir dönemlik ceza veren bir bölüm başkanı yüzünden okulu bırakacaktım?

Haksızlık yaparak beş senelik eğitim hayatımda bana iki defa altı aylık uzaklaştırma cezası verip, raporda da öğrenciler sorunludur diye belirterek bir arkadaşımı bir defa beni iki defa uzaklaştırmıştı bir bölüm başkanı. Sebep ise davranışını kınamak adına “oturduğunuz koltuk sizin tekelinizde değil” demiştim, hakaret etmişim, bu hakaretmiş diye açıklama yapmam istendi savunmamda açıklama yaptım ama yine de ceza verdi. O kadar üzüldüm ki hasta oldum, annem var sadece yaşlı ona da ben bakmak zorundayım. Üniversiteyi bırakma kararı aldım ve bu kararı hem fakülteye hem kendisine bildirdim. Eğitim hayatıma zarar verdiği için, fakülteden herkes beni arayıp sakın bırakma sen çok çalışıyordun dedi ama aklıma koymuştum çünkü psikolojimi kaybetmek üzereydim. Neyse bu gidemediğim bir dönem boyunca o bölüm başkanı tayinini istemiş ve öğrendim ki başka bir okula geçiş yapmış. Sizce bu yaptığından utandığı için mi başka bir yere geçiş yaptı? Bu arada annemin çok üzülmesi ve ısrarıyla bu döneme devam edeceğim.
Üniversitede bana haksız yere bir dönemlik ceza veren bir bölüm başkanı yüzünden okulu bırakacaktım?
Cevapla