Ait olmadığım ve mutlu olmadığım sektörde üç kuruş için çalışmaktan nasıl kurtulurum?

E ticaret yaomak istiyorum ama riske atacak sermayem yok. Zaten çok yüksek meblâğlardan bahsediliyor. Benim için hayal resmen. Gelmişim 33 yaşına ama işimi bile düzene sokamıyorum. Oyy işte hayat beni de yordu, sadece iş yüzünden hemde. Milletin gerçekleştirdiğini hayal bile edemiyorum kısaca. Sorudan çok yakınma amaçlıdır ama başka derdi olan buyursun söylesin.
Ait olmadığım ve mutlu olmadığım sektörde üç kuruş için çalışmaktan nasıl kurtulurum?
Cevapla