Dün gece baya geç yattım hatta sabaha karşıydı
bugün Pazar yatar dinlenirim diyodum
ama Doğumu başlayan bi hasta İçin acil arandım ve şu anda hastanede yeni bi yakışıklının dünyaya gelişine sebep oldum :))
sanıldığı gibi hayat doktorlara güzel değil haberiniz olsun :))
bugün Pazar yatar dinlenirim diyodum
ama Doğumu başlayan bi hasta İçin acil arandım ve şu anda hastanede yeni bi yakışıklının dünyaya gelişine sebep oldum :))
sanıldığı gibi hayat doktorlara güzel değil haberiniz olsun :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok tatlış bencee stajdayken o kadar dua ettim doğum denk gelsin diye göremedim çok merak ediyorum 😄
Efsane güzel bişey hemde :))
Cidden en çekilir yanı bu yani
Sırf o yüzden tıp okumadım...
Bidakika ben hiç okumadım😀😀😀😀
Hahaha:))
Özlem hocama selamlar
Aleyküm selam
Ozel hastanede isen alirsin ek kazanc i sen kazandığın paraya bak
İlerde sağlıkçı olmayı düşünün ben ama aynı zamanda uyumak isteyen ben
Acil doktoru ol :))
Ooooo daha beter milletin kıçı ağrısı geliyor 😂😂😂
3 senedir göğsüm sıkışıyo diyip gece 3 te acile gelen hasta tanıyorum ben acil doktoru delirmişti :))
Acil doktorluğu yapan bir erkek arkadaşım vardı.. Bey'in sağlığı tam yerinde değildi çocuğun ordaki insanlardan kaynaklı 😂😂😂😂😂
O her branşta var ya
Benimde sağlığım yavaş yavaş bozuluyor gibi geliyo :)) kadın doğumda zor :))
Kadın doğumda zor tabiki canım ama acil bambaşka bir dünya 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bilemezsin 😂😂 özellikle bi erkek için kadın Doğum çok çok zor branş değiştiricem az kaldı
Kadın doğum iyi yer ya 😂😂 çok emek verip oraya geldin
Sırf erkek olduğum İçin eşini muayeneye getirmeyenler var
Doğuma kadar takipte tuttuğum hasta Doğuma bayan doktora gidiyo
Hastanede görüyorum nedenini soruyorım eşimle tartıştık hocam diyo
Gelenlerin eşleri genelde ters ters bakıyo falan 😂
Allah'ım malll erkek şeysisi ya bunların kafalarını duvara vuracan yemin ederim ya ne kadar atpalca bir zihniyet
Yapıcak bişey yok alışıyoruz yavaş yavaş :))
Haklısın 🥲 işiniz çok zor size kolay gelsin
Teşekkürler inşallah olursun sende doktor :))
Doktorlui benlik değil yaa aşırı zor ve de yorucu
Eğlenceli yanları da var öyle düşünme
Basit branş seçebilirsin
Yok sağol ben almiyyım 😂😂
Hahah tamam bakalım:))
✨🌸🌟
😊
Mutlu sabahlar ne güzel 👍
Katılıyorum ben de şu an uyanıp nöbete geldim.
Olsun ne güzel bir doğuma sebep oluyorsunuz
Yemin ediyorum tek tesellisi bu
Umarım istediğiniz gibi olur her şey :)
Çok teşekkürler :)
Rica ederim
Tamam
Peki sevimsiz
Hüüü
Noldu :))
Ağladım
Niye yaa
Doktorsun anladık 😀
Anlayabilicek kapasiten olması şaşırttı
Bu yazılanlardan onu anladıysan
Neyse
burada komik vr ezik olan sendin onu hatırlatmak istedim 😀
Sen beynini bana bişeyler hatırlamak için yorma
Zaten anca kendine yetiyo belliki
Hayat okumaya benzemez unutma😉
Senin o hayat dediğin şeyi tek başıma yaşadım herşeyi tek başıma yaptım ben
Akşamları kafelerde çalışarak okudum
Nedemek istediğini biliyorum ama için rahat olsun dibine kadar yaşadım ben onu
Kardesim mutluluklar sana basarilar diliyorum hayatında