Eğitim kurumlarında vasıfsız hocalar tarafından safsata bilgilerle, içi boş hayallerle avutulan; gerçek hayatta işsizlik, ekonomik sıkıntılar, ödenmesi gereken KYK borçları gibi gerçeklerle s%$#len; yaş aralığı genellikle 7-22 olan güruha verilen ad.
İyi bir üniversite kazanmak için 1sene ya da 2 sene çalışır durursun gece gündüz kitapçılar kazanır kütüphaneler kazanır ayt tyt kazanir kpps kazanir sen gene bir sey kazanamaz sin hadi oldu kazandın diyelim 4 sene de okudun diyelim gene atanamayacaksin gene aç kalacaksın bu ülkede torpilin varsa atanır sin torpilin yoksa sadece senden geri olanları izlemekle yetinirsin 🤔🤔🤔
Maaşını sormamıştım lakin Ülke şartları bu... Ağır bir iş seninki Allah kolaylık versin... Maaş deyince insanlar ne yaptığına değil aldığın maaşa bakar olmuş... Çok yazık...
Bence öğrencilerin cogu doğru bakmamakta çünki begenmediginiz bir sistemi degistirmek sizin elinizde sonucta bi nesil gidoyor bi nesil geliyo önemli olan saygı sevgi ahlak ve hak konusua uygun davranmak gerekir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öğrenci olmak zor be parasız yıllarca çalışıyoruz hey yavrum heyyyyy😂😂😂😂