Üniversiteli gençlerin gelecekten en büyük beklentisi size göre hangisidir?

Üniversiteli gençlerin gelecekten en büyük beklentisi size göre hangisidir?
Üniversite eğitim sürecinde ve mezun olduktan sonra gençlerin yaşadığı bir çok zorluklar var. Genç işsizliğin nedenlerine dair “Gençler piyasanın taleplerine karşılık verecek nitelikte değil” ya da “Eğer kendinizi geliştirirseniz hayallerinize ulaşabilirsiniz” gibi yaklaşımlar mevcut. Peki bunları sağlamak kimlerin görevi? Sizce niteliksiz olmak, işsiz olmak için bir neden mi? Ayrıca üniversitelerde nitelikli ve kaliteli bir eğitim yok ise bunda gencin suçu ne?
İnsanca iş (Çalışma saatlerinin belli olduğu, asgari ücret altında olmayan sigortalı iş)
Nitelikli eğitim (Güncel yazılım donanımlı, stajlarda işi en iyi şekilde öğrenmek)
Borçsuzluk (Karşılıksız KYK kredisi, issiz kalındığında GSS borçlanma olmasın)
Sosyalleşmek (İyi bir sosyal yaşantı sağlanması her şey ateş pahası gençlik zorda)
Evrensel olmak (Yabancı dil öğrenememek, yurt dışı dil eğitimine gidememek)
Hepsi
Diğer (Ekleyiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversiteli gençlerin gelecekten en büyük beklentisi size göre hangisidir?
Cevapla