3 üniversite bitirmiş biri olarak söylüyorum gelecek vaad etmeyen bölüme gidip 4 yiliniza yazık etmeyin orada harcadığınız zamanı başka işlerde harcayın geleceğinizi garantiye alın
Aman lisede yapan üniversitede de yapar. Ben liseyi birincilikle bitirdim hem de hedefim yoktu bir anda oldu. Simdi üniversitede bolumu birincilikle btiirmek istiyorum. Bence üniversitede okuyan biri derslerden sonra evde tekrarini yapmali bu üni zor diyenler hic calismayanlar bence ama tabi ben de bi sey bilmiyorum üni hakkinda gidince ogrencem
Aynen hayatim yapan yapar. üniversiteye kombin yapmak, makyaj yapmak, sevgili bulmak icin gidenler zor der tabi cunku hic calismak, okumak umurlarinda degil. Tabi kendi bakimini yapip caliskan olanlara bir sey demiyorum cunku onlar zaten hayatlarinda bir denge kurmus insanlardir 😌
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben hobi olarak okumak için sanat tarihi tercih ettim bakalımm hayırlısı
Hobi bahçesi neyse de 😂😂
3 üniversite bitirmiş biri olarak söylüyorum gelecek vaad etmeyen bölüme gidip 4 yiliniza yazık etmeyin orada harcadığınız zamanı başka işlerde harcayın geleceğinizi garantiye alın
yarin aciklansa da bitse artik bee
Aciklanmadiii sjsdd 🥺
Haklısın ama daha bu ilk...
Uniye gidince vizler finaller..
Aman lisede yapan üniversitede de yapar. Ben liseyi birincilikle bitirdim hem de hedefim yoktu bir anda oldu. Simdi üniversitede bolumu birincilikle btiirmek istiyorum. Bence üniversitede okuyan biri derslerden sonra evde tekrarini yapmali bu üni zor diyenler hic calismayanlar bence ama tabi ben de bi sey bilmiyorum üni hakkinda gidince ogrencem
uniye cogunluk okumaya gitmedigi icin oyle diyo ya , yapan yaparr
Aynen hayatim yapan yapar. üniversiteye kombin yapmak, makyaj yapmak, sevgili bulmak icin gidenler zor der tabi cunku hic calismak, okumak umurlarinda degil. Tabi kendi bakimini yapip caliskan olanlara bir sey demiyorum cunku onlar zaten hayatlarinda bir denge kurmus insanlardir 😌
@Zeynep666000 bahsettiğin şeyler çok tâbii robot gibi oluyor insan gittiğin bölüme göre de değişiyor velhasıl bekâra karı boşamak misali oldu
Ne zaman kayıt gunuu
Bekleyen ben. Tıbbi laboratuvar bekliyorum fjfjf
Hayırlısı olsun
Teşekkürler
Ne zaman açıklanır ya cildiricam
Deprem bölgesi vs ondan geç