Maalesef böyle bir şey yok. Ben yanıldım başkaları yanılmasın. Sonra mezun olduktan sonra duvara çarparsınız. Türkiyenin en iyi üniversitelerinin birinde okudum ama geldiğiniz yere sadece kendi çabanızla gelirsiniz. Biraz şans (doğru insanlarla tanışmak) biraz her deliğe girmek gerekli yani çaba.