İşe alındıktan sonra o işe girmekten vazgeçmek ayıp mı?

İşe alındım ama vazgeçtim çalışmak istemiyorum gitmesem ayıp olur mu?
İşe alındıktan sonra o işe girmekten vazgeçmek ayıp mı?
Cevapla