@happysad1415 Mezun oldum.. Askerliğimi bitirdim.. Sonrasında Çinde toshibaya başvuru yaptım.. Kabul edildi... 4 ay orada çalıştım... Yurt dışı destekli çalışıyorum.. İş takibi için yoğunluğum var ama bedenen yoruculugum yok..
Evet özellikle makinenin cnc bölümü çok para kazandırır tek yapman gereken kodları ezberlemek babamın arkadaşı hiç okumamış adam 10.000 tl maaş alıyor gerisini sen düşün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben makine mühendisiyim.. Gelirim de maddi durumum da gayet iyi mesleğim sayesinde..
Gelir kaç ki
Merak ettim
@Salih_ateş aylık 16bin küsur...
İyiymil
şu an iş başında mısınız yoksa üniversiteden itibaren alanlar var onlardan mısınız? Gününüz çok yoğun mu geçiyor?
@happysad1415 Mezun oldum.. Askerliğimi bitirdim.. Sonrasında Çinde toshibaya başvuru yaptım.. Kabul edildi... 4 ay orada çalıştım... Yurt dışı destekli çalışıyorum.. İş takibi için yoğunluğum var ama bedenen yoruculugum yok..
Bu gidişle torbacı olucam asgari ücretle yerinde sayıp duruyosun 😄😄
Makine mühendisliği veya yazılım mühendisliği
İyikazanıuon mu
Evet özellikle makinenin cnc bölümü çok para kazandırır tek yapman gereken kodları ezberlemek babamın arkadaşı hiç okumamış adam 10.000 tl maaş alıyor gerisini sen düşün
Öğrenci
Nerde