Merhaba, ben bu bölümü okuyorum açıktan. Anadolu Üniversitesi'ne 2020 yılında bu bölüme başvuru yaptım. Dersler çok eğlenceli yani gayet güzel bence. İş konusunda benim de pek bir bilgim yok ama kendinizi geliştirdiğiniz sürece bence bu meslekten her halukarda ekmek yersiniz diye düşünüyorum. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ben şu an okuyorum. 😋 Okulun ilk günü biraz dersi dinleyince, benim burada ne işim var nasıl yapıcam demiştim. Şimdi iyi ki seçmişim diyorum. Bölüm çok eğlenceli biraz kendini geliştirme istiyo. Rakiplerden farkın olsun istiyo. İş konusuna gelirsek aslında günümüzde birçok firmanın bu departmana gereken değeri vermesi gerekiyo. Ama ülke ekonomisi ortada 🤷♀️ Aslında iş imkanı çok olan bi bölüm. Belediyelere bile girebiliyosun. Eh torpilde dönüyo herhalde 🙄