Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünün önü açık mı sizce?

Kendimi çok yakın hissettiğim, hatta muhtemelen tercih edeceğim bölüm :) Bu bölümü okuyan var mı, önü açık mı sizce?
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünün önü açık mı sizce?
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünün önü açık mı sizce?
Cevapla