Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü okunur mu?

Önlisans diplomam var ve işe gireceğim ama dgs puanımla bu bölüme geçiş yapmak istiyorum. Açıköğretim fakültesi olarak eğitim almak istiyorum sizce okunur mu veya okuyup deneyim sahibi olanlar var mı? İş olanakları falan nasıl? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü okunur mu?
Cevapla