Bu yaz kuryelik yapmaya gideceğim, siz ne düşünüyorsunuz?

ben çanakkalenin köyünde yaşıyorum mezuna kaldım kafayı yiyorum burada artık dışarı çıkmak istiyorum arada İzmir'e gidiyorum lakin yetmiyor bu sınava baya hazırlandım ve ve hala çalışmaya devam ediyorum yani okumak istiyorum elbette ama olur ya da olmaz ise bir şeyler yapmam ve kendimi geliştirmem gerek İzmir'e gidip ortam degişikligi yapmayı düşünüyorum orada kuryelik yapıp durmayı okuluma kazanırsam yine İzmir ege yazıcam zaten uyarsa kuryelik yapıp okuluma devam edicem bu şekilde planlarım var yok eger kazanamasamda en azından bir dil vs öğreniyim tiyatroya gidim biraz açılıyım diyorum bateri alıp bateri çalmak öğrenmek istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Hem ayrı eve çıkıcam kendimi geliştiricem kitsp okucam dışarıya çıkıp dans edicem şarkılar söylüycem çok özgür ve huzulu geliyor umarım istediğim ve hayal ettiğim gibi olur
Güncellemeler
+1 yıl
Tabiki beni bekleyen zorlayan bazı engeller çıkacak ama ben o çıkabilecek ve sonrasında benim karşıma çıkacak engelleri olumsuzluklara karşı ne yapmalıyım diye türlü senaryolar şimdi düşünüyorum ve bunları yaparken kitap okumaktan ders çalışmaktan ödün vermiyorum çünkü elbette ilk hedefim güzel bir kariyerim olması bunlarda tuzu büberi olucak benim için umarım hepimizin engelleri açılır ve hepimiz bir an önce istediklerine hayallerine kavuşur beni destekleyen ve yardımcı olan herkese teşekkürler
Bu yaz kuryelik yapmaya gideceğim, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla