AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Planım yok
Ne tatili , öğrenciye tatil çok görülür. Ben üstten ders almayı planlıyorum yaz okulu ile uğraşacağım.
Öğrenciye her gün tatil bence
Hiç şikayet etme
aynı kategoriden bahsetmiyoruz ben şikayet edebilirim :)
İnşallah 2 günde olsa tatile çıkarsın
Yaz gelince kızlarla Adana, Tırabzon, Sivas, Erzurum, Malatya, Ankara turu yapacaktık sözde yakın iller diye deprem yaşandı herkes evine gitti bizim tatil hayalleri de iptall
Gezip tozup hayatımı elimden geldiğimce yaşamak ve kilo vermek
Kaç kilosun ki
76 kiloyum
Maalesef gözükmüyor. Köyden bahçe aldık, bahçede ağaç/fidan, sebze fidesi bakma ve sulama işlerimiz olacak.
Kaç yıldır denize gidip yüzmedim umarım bu yıl bol bol yüzerim
İnşallah istediğin gibi olur.
Yaşadığın yerde deniz yok sanırım
Yok İstanbul da denizden bol ne var ki :D Gitmek istemedim yani güneşten, deniz tuzundan falan yanmıştım bir ara tereddüt ettim işte :D
Anladım anladım bu sene gir denize acısını çıkar 😀
Öğle güneşinde girme sende denize
Yanmazsın
Bu sefer gittiğimde sabahtan akşama kadar girerim artık :D İyi geceler
Bu sene senin senem olsun o zaman
İyi geceler
Bu sene senin senen olsun o zaman
İyi geceler
Benim planlarım hep ters teptiği için olan yapmıyorum
Sen yinede bi plan yap 😀
Yok onun hayal kırıklığı ile üzülmek çok koyuyor
Planının ters gitmesinin sebebi birazda sensin çok istemiyorsun demekki
Hayır tam tersine çok istediğim için olmuyor zaten istemediğim birşeyin planını neden yapayım
Şanssızlıktan gelen bir şey bu
Sen bu sene plan yap ve gerçekleştir
Pozitif düşün lütfen
yaz gelince bol bol günesleneceğim bronzladacağım inşallah ölmez sağ kalırsam.
İnşallah diyelim
Yeterince bronz gözüküyorsun sanki
Neyin planını yapıyorsunuz sabaha çıkacağınızin garantisi var mı
Ne alaka şimdi
Kur'an'ı Kerim de de dediği gibi akledenler için çok Manalar vardır bu deprem olayı gibi mesela
İnsan yine de plan yapar, hayatta kalacağını varsayıp
Artık uzun vadeli planlar yapmıyorum
38 bedene inmeyi hedefliyorum yaza kadar. Eğer inersem güzel bir kombin yaptım onu alıcam inşallah
şu an bedenin kaç
Kaç kilo vermen gerekiyor
Şu an 44 bedenim. 20 kilo vermem gerekiyor
İnşallah istediğin bedene düşersin diyim
Sağlık ve Ömür olursa inşallah
Bir çok şey var erteledigim
Hepsini teker teker yaşamak istiyorum
Aklım hala yapamadıklarımda yamaç paraşütü ATV At turu güneş deniz gece çok çok uyku
Yarına çıkacak garantimiz yok Hiç öyle uzak planlar yapmam
Eşimşe deniz kenarında çadırmkampuiı yapmayı planlıyorum kumsalda müthiş oluyor
Var tabiki, işten gelince akşamları uyuyarak tatilimi en verimli şekilde geçirmek.
Yaz gelince akşam yemekten sonra yürüyüşlere gidicem
İnanırmısın 9 senedir falan çalışıyorum hayatımda ilk defa tatil planı yapıyorum.
maalesef şu an yok mezun olmama ramak kalmışken okullar kapandı
Daha fazla çalışıp vatandaşlık almak. Tek planım bu
hangi ülke
@angeldensetsu74 Bulgaristan
umarım alırsın AB Vatandaşlığı iyidir
@angeldensetsu74 aldım say. Kağıtlarımı bekliyorum sadece. Ödeme yapıcam bir tek
ne güzel
Tayland da gitmeyi düşünüyorum mükemmel doğası ve gece hayatı var...
Onu bende istiyorum😀
İmkanın varsa birlikte gidelim çevrende herkes kredi batağın da
Çevremde
Denize girip 2 saat yüzücem sonra güneş gören kumsalda uzanacam 30 dk
Sağ saglim olursak borduma gideceğim arkadaşımın yanına
Köyümü özledim bi gidesim var
Kaybettiğim 3 mevsimi tek mevsime sığdırabilmeyi planlıyorum
150.000 ₺ yi sadece tatil de yemek için tutuyorum daha üstüne yiyeceklerim de o anki keyfime bağlı hahaha antalya’ya gidicem
İş planı ve beraberinde gelecek planı
Bir degil bir kaç planım var.
Hayırlısı inşallah.
İnşallah hayırlısı olsun
Asla güneşe çıkmıyıcam bronzlaşmıyıcam 10 ton krem sürücem
Genelde bronzlaşmak isterler sen neden istemiyorsun ki
Beyaz ten seviyorum yani bana daha çok yakışıyor bide bronzlaşmayı ayarlayamıyorum saatlerce kalıyorum yanık oluyor hemde kömür gibi geziyorum
Öğlen girme denize ve güneşlenme
Ve bol bol krem sürmelisin
Plan yaptığım hiç bir şey gerçekleşmedi, o yüzden plansız yaşamayı tercih ediyorum.
Niye gerçekleştirmedin
Bence burada suç senin
Çünkü bir aksilik çıkıyor, olmuyor
Dedimya suç sende 😀
Hayır neden bende 😬
Yeterince istesen planını gerçekleştirirsin
İşte olmuyor bir şekilde, yaşamadığın için bilmiyorsun işte.
Çok negatif düşünüyorsun
Kaç yaşındasın bu yaşta bu kadar olumsuz düşünmen ilginç
Yaza kadar sağ salim çıkabilirsek bir şeyler düşünürüz
Var. Avustralyalı bir kadınla snapchat de konuşuyoruz. Yazın Türkiyeye gelmek ve seks yapmak istiyor. Yaz tatilini bundan dolayı bekliyorum. Seks yapacağız bir sorun olmazsa bakalım.
Doğayla iç içe Deniz kenarında pinekleyeceğim.
Müthiş olur vallahi 👍
Öyle oluyor.
Evet ya
Yaz gele hayrola bakalım
Evet ya
👍
İyi geceler 👍
Teşekkür ederim sanada
Ege gezisi istiyorum
Rotanı belirledin mi
var da yaşar mıyız bilmiyorum ki
İnşallah yaşarız diyelim
Planlı değil spontane yaşamayı seviyorum.
Ne oldu yani şimdi
Plan yapmak kötü bir şey mi
Vişneli browni😀
Var tabi olmazmi bu sefer kaçamaz
Ne yapacaksın söyle bakalım
Yooo hiç öyle planlarım olmadı
Bu sene yap o zaman 😀
Param olması lazkm😂😂
Sende bütçene göre tatil yaparsın
Bütün param spora gidiyor maalesef öyle bir bütçem yok ama umudum var😊😊
Ne sporu yapıyorsun
Fitness
Sporcumusun sen
Okuyor musun
İkisi de değil kendi çapımda yapıyorum sen
Bende fitness yapıyordum bıraktım
Şimdi tekrar başlıcam
Bi türlü başlayamadım
Hımmm spor iyi geliyor insana bir An önce başla
Başlıcam başlıcam
Ne zamandır yapıyorsun
5 senedir
Bayadır yapıyorsun
Var mı değişiklik
Tabiki var ama zaman geçtikçe daha bilinçli yapıyorsun ve kası hissederek yapıyorsun
Evet önceleri hissetmiyor insan sonradan hareketler oturuyor ve hissederek yapıyorsun
Evet en çokta kasları hissetmek insana çok iyi geliyor
Bende 1 sene yaptım sonra bıraktım
Özel değilse neden bıraktın
Keşke bırakmasaydım diyorum
Tembellik diyim
Senin yaş kaç
Çok iyi anlıyorum bazen bana da oluyor
27 sen
28 olucam bende
Nerede ikamet ediyorsun
Samsun sen
Kocaeli
Kocaeli körfezde çok akrabam var
Samsun'da hiç tanıdığım yok 😀
Sen geliyor musun buralara
Bir tatili hak ettiğimi düşünüyorum
Neden çok mu yoruldun 😀
Motor ehliyetine yazılıp misss gibi uçucam
Dikkat et
Motor sürmek mükemmel bir şey ama
Bi o kadarda tehlikeli
Tehlikeliyi göze almışım bi kere hiç bişi umrumda değilll azraili bekliyorum sadece
Tövbe de ya 😀
Yok yok tövbe demem nerde kaldıysa gelsin alsın şu canı yoksa motorla nerdeyse yanına gidip kendi canımı aldırcam
Kaç yaşındasın sen
Allah bilir😃
Cidden ya
0-100 arasında bi yaştayınm😃
Ciddi misin 😀
Evt evtttt kimseye söylemem bunu😃
Teşekkür ederim bana söylediğin için 😀
Hele bi yaz gelsin
Deniz kum güneş belki bir ihtimal seks
Hiç planlı birisi olmadım !!
hiçbir planım yok, yaşarsak iyidir.
Var Allah nasip ederse
Hatunla tatil yapacam
Yaza güzel vücutla girmek istiyorum
Yazın sadece çalışıcam
Bardı 13 gün önce tüm planlar gitti
Nasipse Kemer bir tatil planı. Tunceli-Munzur turu
Kendimi güzel bi koya atacağımmm
Ya valla biran önce yaz gelsin istiyorum
Aynn
Bişey de kalmadı zaman çok hızlı geçiyor zaten
Hayır yok
Neden ki yapsana bir plan
yok.
Neden ya yap bi plan
Nasip olursa şehir dışına çıkmak istiyorum
Hangi şehire gideceksin
İstanbul'a gitmek istiyorum
Hangi şehirdesin şimdi
İstanbul'da tatil yapılmazki
Tatil için değil hiç görmedim
Anladım çokta merak edilecek biyer değil ama ya
Olsun ya
Sen bilirsin
💜💜
İyi geceler
İyi geceler
Yokk
Neden
#yazkapatılsın
Neden
Sevmiyorum LEŞ Bİ MEVSİM. BİR DE KIŞA BAK. ASALET AKIYOR.
Sen nerde yaşıyorsun şuanda bulunduğun yer çok sıcak sanırım
Ege diyim
Sıcak olur ama yazın ege müthiş olur ya
Sende varya değişiksin
ELNDŞWMDOWMFL sıcak sevmiyorum pişiyoruz 3 ayın 3ünü de denizde geçirmiyoruz (ki artık yaz 3 ay değil 5 ay falan bence bahar falan kalmadı)
Bence bulunduğun yerin kıymetini Bil
Mis gibi yer ya
Bi planim yok yaticam yaz boyu
İyi yatmalar diyim sana 😀
Yok.
Neden bu kadar keskin yok dedin şimdi
Keyfi bir düşünce çünkü. Son 2 haftayı düşününce tatil vs düşünmenin nankörlük olduğunu düşünüyorum.
gezerim galiba
Nereyi gezersin mesela
yurt dışına gidebilirim, ingiltere olabilir
İnşallah gidersin ya
herkesin ihtiyacı var kafa dağıtmaya
Dövmen de çok ilginçmiş
bakalım artık çok yorulduk bu ara, tatlı bi animecik dövmem
Anlamı var mı
sadece çok üzgün bi zamanımda yaptırmıştım o yüzden unutamıyorum, animecik de üzgün
Başka var mı dövmen
var
Nerende var
kolumda, göğsümde
Anladım bende dövme yaptırmayı düşünüyorum ama kararsızım
minimal şeyler düşünebilirsin
Bende öyle düşünüyorum
Ama ne yaptırcam mesala
Bişey dicem sana özelden yazabilir misin bana oradan konuşalim
Sen bana biraz fikir verirsen sevinirim
Niye yazmadın şimdi ne güzel sohbet ediyorduk
Neden böyle yaptın anlamadım
Neyse iyi geceler
Dans kursuna gidicem
Dans etmeyi biliyor musun
Yoksa ilgin mi var
5.5 yıldır dans ediyorum ❤️
Ne tarz dans ediyorsun
Hiphop kpop freestyle
İyiymiş valla
Görebilsem keşke 😀
Ahıahajajaha çok zor galiba
Neden ki yok mu video
Yok.
Neden