Eğitim & Kariyer Kafanıza göre izin yaptığınız oluyor mu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bu gün işe gitmedim kızımla kahvaltı edebilmek için 🤗 Güncellemeler+1 yıl İşe saygısızlık vs diyen olmuş ama kendi işim arkadaşlar ben olmasam da çalışanlarım ben gelene kadar güzel ilerletiyorlar Kafanıza göre izin yaptığınız oluyor mu? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
ITheLivingDeadI Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Reis hayalimi yaşıyorsun resmen, mutluluklar :)Bir gün ben de kızımla kahvaltı etmek için kafa tatili yapar mıyım acaba 🙄 1 1 Yorumla Soran +1 yıl İnşallah brom Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Yok şuana kadar hiç gitmemezlik yapmadım ama yani Allah kaza bela vermesin hastalık olmazsa sorun yok her gün çıkarım. 0 0 Yorumla
_Steampunker_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Sen adamsın, hayallerimden biri bubiri de kızımı okuldan kaçırmak. s 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İnşallah olur 😉 Yorumla _Steampunker_ +1 yıl Kahvaltı için okula geç gittiğim çok oldu buna da zamanı gelince inşallah 😅👍 Yorumla
Kimbukimberly Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 49% +1 yıl Bazen oluyor da genelde izin kullanıp gitmeyi tercih ederim. 0 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Hayır, işime saygımdan yapmam bunu. Yıllık izin talep ederim, izine çıkarım. 0 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl işverenim..doğal olarak bir program yapıp kendimi izne çıkarabiliyorum.. 0 0 Yorumla
Kadoooş Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kendi işinizin patronu musunuz? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Wvet Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hayır maalesef hiç olmuyor her gün gidiyorum 0 0 Yorumla
bybilge89 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Kar tatili yapıyoruz, kafa tatili namümkün.. 0 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 476 cevap paylaştı. Oluyor yapabilirim istersem 0 0 Yorumla
Attax Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Sürekli çalışıyoruz bayramdan bayrama tatil🥲 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Reis hayalimi yaşıyorsun resmen, mutluluklar :)
Bir gün ben de kızımla kahvaltı etmek için kafa tatili yapar mıyım acaba 🙄
İnşallah brom
Yok şuana kadar hiç gitmemezlik yapmadım ama yani Allah kaza bela vermesin hastalık olmazsa sorun yok her gün çıkarım.
Sen adamsın,
hayallerimden biri bu
biri de kızımı okuldan kaçırmak. s
İnşallah olur 😉
Kahvaltı için okula geç gittiğim çok oldu buna da zamanı gelince inşallah 😅👍
Bazen oluyor da genelde izin kullanıp gitmeyi tercih ederim.
Hayır, işime saygımdan yapmam bunu.
Yıllık izin talep ederim, izine çıkarım.
işverenim..
doğal olarak bir program yapıp kendimi izne çıkarabiliyorum..
Kendi işinizin patronu musunuz?
Wvet
Hayır maalesef hiç olmuyor her gün gidiyorum
Kar tatili yapıyoruz, kafa tatili namümkün..
Oluyor yapabilirim istersem
Sürekli çalışıyoruz bayramdan bayrama tatil🥲
Oluyor
Hayır.
Hakkındır tabiki
İşim yok