Kafanıza göre izin yaptığınız oluyor mu?

Bu gün işe gitmedim kızımla kahvaltı edebilmek için 🤗
Güncellemeler
+1 yıl
İşe saygısızlık vs diyen olmuş ama kendi işim arkadaşlar ben olmasam da çalışanlarım ben gelene kadar güzel ilerletiyorlar
Kafanıza göre izin yaptığınız oluyor mu?
Cevapla