Tayin hakkımı hangi şehirden yana kullanmalıyım?

Merhaba arkadaşlar çocukluğum Trabzon'da geçti ama 20 yaşında memurluk hakkım gelince 4 yıl Çanakkale'nin Lapseki ilçesinde görev aldım. Maalesef ki bir hata sebebiyle 7 aydır İstanbul Beyoğlu'ndayım ve asla alışamadım bu pislik yere ve sağlık durumumdan dolayı 1 defalığına mahsus olmak üzere tayin isteyebiliyorum ve hakkımın boşa gitmesini istemiyorum.
Tayin hakkımı hangi şehirden yana kullanmalıyım?
Siz olsanız ne yapardınız?
Trabzon / Ortahisar
Çanakkale / Lapseki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tayin hakkımı hangi şehirden yana kullanmalıyım?
Cevapla