Ben 5 senedir aynı yerde çalışıyorum maaş 5500
ailem illa iş değiştir daha yüksek maaşlı iş bul diyor. İş değiştirmeli miyim?
ailem illa iş değiştir daha yüksek maaşlı iş bul diyor. İş değiştirmeli miyim?
Piyasadan pek haberim yok , fakat bir araştırma yapabilirsin istersen birkaç ufak çaplı yer için iş başvurusunda bulun ve görüşmeye git ne kadar maaş veriyorlar öğren. Eğer değiştirirsen umarım mutlu huzurlu olabileceğin bir yere geçersin. İş kadar iş ortamı ve çalışma arkadaşlarında önemli
Kesinlikle öyle haklısın vallahi
Evet biliyorum
Maaşlar sektöre, yaptığın işe ve çalıştığın kuruma göre değişir. Ama her zaman yeni bir iş bulup mevcut işinizden öyle ayrılın. Yoksa iş bulamayıp bunalım yaşama riski oluşabilir.
Aynenn
Piyasa az çok bu rakamlarda bende 8 senedir aynı yerdeyim 5.600 alıyorum fazlasını vermiyorlar
Başka yere başvuru yapsam tecrübem var daha çok almaz mıyım
Yani çok bir fark yok mu
Belki çok uzun zamandır aynı yerde çalıştığın içindir
Meslek ne
Karışık iş
Ayak işi
Sekreter ön muhasebe
Ama her şey var içinde
Mesela patronun ev faturası
Çocuğunun okul taksitini öde
Hepsi bende
Ne okudun
Ne okuyacaksın
Sende hwrseyden umudu kesmiş
Kabul etmiş gibisin
Nere gitçen
Nasi gitçen
Sığınma nasıl oluyor ya
Ee başvur
Geçmiş olsun 🥲
Çernobil
Kanser hep ondan
Hiiii sen kaç yaşındasın
Ne iş yapıyorsun ( Muhasebe) mi?
Evet
Nereden bildin
Pek zor görülmüyor:))
Nasıl anladın ama
Canım Benim şuanda popüler olan bir meslek...
Doğrudur
Cevap
9Cevap
Maaşını zamanında alıyor ve iş yerinde rahat isen devam et bence. Bende bu iş yerinde 9 yıl bitiyor neredeyse tazminat yüzünden bırakamıyorum sigorta girişi Eylül 99 sonrası olduğu 3600 ile kendim tazminat alıp çıkamıyorum.
Maaşın ne civarda
Net 6000 +950 TL sodexo kartı var
Fena sayılmaz
Başvurularını görüşmelerini yap İşe alındığını daha iyi Seçenekleri garantile sonra işten ayrıl.
Bu işi bırakıp iş aramaya çıkarsan yolda kalırsın
Aynen
cok az o kadar yıla bence ben 1 yıl olmadı iki katından fazla para kazanıyorum
Ne iş yapıyorsun
Mühendisim
Eğer daha yüksek maaşlı bir iş bulabilirsen ve yapabileceğine inanıyorsan why not
Teşekkür ederim
Neden hala bekliyorsun ki
Ne yapayım
Yeni fırsatları ara tecrübelisin ve aldığın maaş ortada piyasada tecrübeli eleman isteyen firma çok
Tazmitani ne yapican yakican mi?
Yakmak istemiyorum işte ondan duruyorum burada
Sigortan asgari ücretten falan yatiyorsa eger sana yardımcı olabilirim
Avukat mısn
Hayir bende o sekilde istifa ederek tazminat aldim, tazminat almanin yollarini bilirim
Nasıl aldın
Elimde bordro vardi , 2500lik, sigortam 900 asgariden yatiyordu once gittim is akdini fesh ettim, tabi avukat olmadan olmuyor, sonra mahkemeye verdim
Simdi arabulucu sistemi var mahkeme ye gerek kalmadan anlasabiliyosun,
Bunlarin disinda maasin surekli duzensiz yatmasi , parca parca yatmasi, bi kismi elden bi kismi bankadan yatmasi veya mobbing var ise ve ispat edebilirsen tazminat alarak is akdini feshedbilirsin, en kolayi ise 3600 primin varsa sgk dan tazminat alarak isten ayrilabilir kagidi alirsin olay biter
Bu arada internet üzerinden tazminati hesaplayabilirsin, once netten brute yazarsin Google a, net maasi girip brutu bulursun mesela brutun 7000 olsun, sonra kidem tazminatı hesaplaya gir ise giris cikis tarihi yaz, brut maasi yaz hesapla de birebir hesaplıyor,
Bunları hesaplarım sorun yok
Ama şu var maaşım düzenli yatıyor
Senelik iznim yok işte
Kullandırmıyorlar
Buda yeterli bir bahane psikolojim bozuldu diyebilir sin, bi avukatla konus calisma sartlarini anlat
Hatta sana bir fikir daha vereyim ise giris cikis, ve mola saatleri ni yazar misin bana
Mola yok bizde
Molaya çıksam surat asıyorlar
İzin istesem olmaz diyorlar
2 senedir senelik izin kullanmıyorum
Bahane olarak diyorlar ki
İzin veremeyiz eleman yok şu bu s…. keyim hepsini ya
Gunde kac saat ve ghaftada kac gun, ise giris saati isten cikis saati
Sabah 9 akşam 6.30
Hafta sonu gel diyor da pc patron ben gitmiyorum
Ok gunde 9.5 saat calisiyosun yani
Haftalık calisma saati 45 saattir bunun üzerine olan calismalar %50 mesai farki ile calisana odenmelidir, sen 47.5 saat calisiyosun, resmi tatilleri vs saymıyorum, 2.5 saat haftada , 10 saat ayda 120 saat yilda fazla mesain var, 120*5 600 saat yapar
22bin lira fazla mesai tutar tazminat haric
Evet ama vermez ki i b n e patron
Tavsiyem direkt avukata gitmen yonunde acima sakin
Avukat alir, kafani yorma
Sadece 2 sahit hazirla
İşte merhamet ve vicdan geliyor devereye
Ondan patronunda da olsa keske acima yetime doner koyar g.. diye bi laf var
Adam kötü bir insan değil diyor hep vicdanım
Seni sömürmus ne vicdan yapiyosun
Valla sömürdü
Git avukat bul,
40 bin lira tazminatin tutuyor
Bırakılmaz dimi o para
Ceyiz duzersin bilezik aoirsin altin alir yatirim yapilir
Doğru hepsi olur
Yazin guzel bir tatil de iyi gelir 5yildizli falan
Evet ama nerseeee
Bul bi avukat ac davayi hemen, durdukca batiyosun
Bu sefer de kötü olacağız patronla kavgalı
Olsun hakkini aliyosun calmiyosun
Kendin ayrılırsan hakkın değil
Hayir hakkin devlet sana hak taniyor
Yazdıklarım i okumuyor musun sen?
Okuyorum
Sana kurumsal bir firma da tavsiye edebilirim muhasebeyle ilgili
Et bakalım
Dmden yaz
Tamam
İşin nedir , çalışma koşulları nasıl
Muhasebe
Sabah9 akşam 6
Excel dışı paket program biliyorsan daha çok kazanırsın
Zam iste
Zamlı hali
Meslek kariyer nedir
Muhasebe
En az 3 yıllık tecrüben varsa 7 8 den asagi almaman lazim
Sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?