Bir okula veya bölüme zorla gönderilmek. Sizin de istemeyerek gittiğiniz bir okul veya bölüm var mı?

Ben liseyi imam hatipte okudum. Bu okula zorla gönderildim yani istemiyordum. Sınıfımızda erkeklerden başka kimse yoktu. Kendime özgüvenim de yok. Yakında ilahiyat bölümüne gideceğim. İş bulabilme olanaklarım var mı yok mu bilmiyorum. Sizin de istemeyerek gittiğiniz bir okul veya bölüm var mı? Düşüncelerinizi bilmek isterim.
Bir okula veya bölüme zorla gönderilmek. Sizin de istemeyerek gittiğiniz bir okul veya bölüm var mı?
Cevapla