En yüksek mutluluk oranı bir okul bitirmeyenlerde. Bunlar niye bu kadar mutlu?

TÜİK açıkladı. Herhangi bir okul bitirmeyenler, bitirenlerde daha mutluymuş. İlk okul bile okumayan bireylerin %54.4'ü çok mutlu 😂

İlk okul, lise ve yüksekokul mezunları daha az mutlu.
Niye mutlusunuz birader diye sorduklarında; aile, eş, sağlık cevapları gelmiş.
En yüksek mutluluk oranı bir okul bitirmeyenlerde. Bunlar niye bu kadar mutlu?
En yüksek mutluluk oranı bir okul bitirmeyenlerde. Bunlar niye bu kadar mutlu?
Cevapla