Abd'ye gelen, gelmiş ya da gelmeyi düşünen kişiler bu postun altına gelebilir mi?

Abdye gelen, gelmiş ya da gelmeyi düşünen kişiler bu postun altına gelebilir mi?
Merhaba ben abd illinois şikago'da 3 yıldır ikamet etmekteyim. Buraya gelen ya da gelecek olan kişilere karşılıksız yardım edebilirim. Özellikle iş konusunda nasıl başvuru yapacağınız konusunda yardımcı olabilirim. Hatta benim çalıştığım fabrikaya bir çok işçi gerekiyor. Burada taşıma ve yerleştirme işi için işçi aranıyor saatlik 23.55$haftada 5 gün günde asgari 6 saat çalışıyorsunuz. Sonra zorlama olmadan isteyen mesaiye kalıyor ve 1.5 mislini alıyor.

Örnek verirsek ben geçen ay full mesaili çalıştım. Her gün 8 saat çalıştım aylık maaşım 4898,40$ olarak yattı sonra sodexo kartıma 473$ yemek yardımı yattı. Fabrikada dışında yüksek kazanç sağlayabileceğiniz bir çok meslek var detaylı bilgi için yorumlarda detay isteyiniz!
Abd'ye gelen, gelmiş ya da gelmeyi düşünen kişiler bu postun altına gelebilir mi?
Cevapla