7 dersten kaldım alttan mı alacağım yoksa dönemim uzadı mı?

7 dersten kaldım alttan mı alacağım yoksa dönemin uzadı mı lütfen yardım edin
7 dersten kaldım alttan mı alacağım yoksa dönemim uzadı mı?
Cevapla