İlk iş günümde çok zorlandım. Böyle devam mı eder yoksa alışır mıyım?

İlk günümdü. Kasayı gösteriyorlar anlamıyorum beynim dolmuştu çok yorulmuştum ağır şeyler kaldırdık. Stres, heyecan derken öğlenden aksama kadar sordum bu nasıldı falan diye. Kendimi kötü hissediyorum. Beceriksiz hissediyorum. Ne yapmam lazım? Çalışmak zorundayım. Ben ilk gün diye böyleydim heyecandan ama sürekli sorarsam ilerleyen zamanlarda sorun olur mu? Bir de kasa kapatma işlemini göstermedi. Demekki dukkanda tek birakmicaklar beni. Alışırım demi?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizden Allah razı olsun
Güncellemeler
+1 yıl
Çok teşekkür ederim yazdiklariniz motive etti daha iyiyim inşallah daha iyi olurum
İlk iş günümde çok zorlandım. Böyle devam mı eder yoksa alışır mıyım?
Cevapla